وطن من افغانستان
وطن من افغانستان
بدون شرح
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, توسط محمد حسن & محسن |

 فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)را به ساحت مقدس امام عصر(عج) و به همه شیعیان جهان تسلیت عرض

مینماییم.

 

احادیثی از رسول خدا راجع به حضرت فاطمه(س):

قالَ رسول اللٌه(ص):

فاطِمَةُ بَضْعةٌ مِنّی.                                        بحار،ج43،ص23

فاطمه، پاره تن من است.

اِنَّ اللّهَ یَغْضَبُ لِغَضَبِ و یَرضیٰ لِرِضٰاهٰا.               بحار،ج43،ص320

بی گمان خداوند با خشم فاطمه به خشم می آید و  با خشنودی او خشنود میشود.

فاطِمَةُ أعَزُّ النّاسِ عَلَیَّ.                                بشارةالمصطفی،ص70

فاطمه عزیز ترین مردم نزد من است.

لَوْ لَمْ یُخْلَقْ عَلِیٌّ لَمْ یَکُنْ لِفاطِمَةُ کُفْوٌ.              میزان الحکمة،ح14022

اگر علی آفریده نمی شد، فاطمه همتایی نمی داشت

.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

صالحی
ساعت14:11---17 فروردين 1391
سلام
بهم پیام داده بودین که من لینک شدم هرچه گشتم تو وبلاگتون لینکمو ندیدم
با این حال شمارو لینک کردم
اگه میشه یه چک بکنید تا من لینک بشم تو وبلاگتون
ممنون
منتظر خبر شما توی وبلاگم هستم
با تشکر
صالحی


علی
ساعت9:28---17 فروردين 1391
در ضمن شما لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: